Firefox: Rebelde con una causa

Firefox ye independient, y un programa de Mozilla, una organización sin animo de lucro, que luito per los tuyos dreitos en linia, cosira los poders corporativos y fa internet accesible pa totz, en qualsequier puesto.

Lo suyo sistema no cumple con os requisitos d'o Firefox, pero puede prebar beluna d'istas versions:

O tuyo sistema no tiene os requerimientos ta fer andar Firefox.

O tuyo sistema no tiene os requerimientos ta fer andar Firefox.

Siga estas instruccions pa instalar Firefox.

Privacidat d'o Firefox

No i hai garra cadena adchunta

Firefox ye feito per una organización sin animo de lucro. Esto quiere decir que podemos fer cosas que atros no puedes, como fer nuevos productos y funcionalidatz sin una achenda amagada. La nuestra prioridat ye lo tuyo dreito a la privacidat, con ferramientas como Navegación privada u Protección contra seguimiento, que van dillá d'o que ofreixen Google Chrome y Microsoft Edge.

Lo que veyes que lo que obtiens

Creyemos que Internet ye pa la chent, no pa fer negocio. A diferencia d'atras interpresas, no vendemos l'acceso a los tuyos datos. Tu tiens lo control sobre quí veye lo tuyos historial de busqueda y navegación. Poder decidir, ixo ye lo que pa nusatros significa un Internet sano!

Un navegador en una misión

Amás de luitar per los tuyos dreitos en linia, tamién cosiramos los poders d'as corporacions, y treballamos con aliaus de tot lo globo pa difundir las buenas practicas pa un Internet sano. Asinas, quan trigas Firefox, tamién te trigamos nusatros.